مرکز پرداخت خسارت ساری افتتاح شد

  • 1393/06/19

مدیرعامل پس از افتتاح این مرکز پرداخت خسارت در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه ساری اعلام کرد : خوشبختانه بیمه البرز در شرایط بسیار عالی قرار دارد اما حفظ این شرایط به مراتب سخت تر از به دست آوردن آن است که کارکنان و نمایندگان شرکت باید به این امر توجه داشته باشند . 
سید رسول تاجدار ادامه داد : نمایندگان شرکت در واقع در خط مقدم فعالیت شرکت قرار دارند و باید با نگاه حرفه ای بر فعالیت بپردازند این در حالی است که برخی از نمایندگان فعالیت مناسبی ندارند . 
وی افزود : در تمام دنیا افرادی که به عنوان نماینده شرکت های بیمه فعالیت دارند افراد دارای ضریب هوشی و تمکن مالی بالایی هستند حال آنکه نمایندگان شرکت های بیمه در ایران به دنبال دریافت تسهیلات برای تاسیس دفاتر نمایندگی هستند . 
وی خطاب به نمایندگان شعبه ساری ، تصریح کرد : بیمه یک کالای خریدنی نیست بلکه فروختنی است و نمایندگان برای فروش بیمه نامه باید بازاریابی صحیح و قوی داشته باشند و با یک نگاه منطقی اقتصادی به فعالیت بپردازند . 
وی افزود : در عین حال شرکت آماده ارایه هر نوع خدمات آموزشی در این راستا به نماینگان است . 
مدیرعامل با بیان اینکه رشد بیمه البرز در استان مازندران به هیچ عنوان با رشد شرکت همگام نیست و سهم البرز از سهم بیمه ای این استان ناچیز است تاکید کرد : باید با تحلیل منطقی و بررسی شرایط بتوانید فعالیت حرفه ای خود را در این استان ارتقاء دهید . 
مدیرعامل همچنین در مصاحبه مطبوعاتی که به مناسبت افتتاح مرکز پرداخت خسارت ساری برگزار شد ، حضور یافت در پاسخ به خبرنگاران استان مازندران درباره علت افتتاح مرکز پرداخت خسارت ساری عنوان کرد : یکی از سیاست های مهم بیمه البرز جلب رضایت مشتریان و ارایه بهترین خدمات به آنها است به همین خاطر با وجود فعالیت شعبه ساری بیمه البرز در استان مازندران به منظور رفاه حال همشهریان استان مازندران ،‌مرکز پرداخت خسارت بیمه البرز نیز افتتاح شد و از این پس آماده ارایه خدمات در بخش پرداخت خسارت به مشتریان زیان دیده است . 
تاجدار با بیان اینکه متاسفانه استان مازندران به لحاظ بیمه ، استان زیان دهی است و بیشتر شرکت های بیمه فعال در این استان درگیر این مساله هستند دلیل آنی را توریستی بودن استان و تواتر مسافرت ها و به تبع بالا بودن تعداد تصادفات بیان کرد که به عقیده وی البته بعضاً روش های نادرست دریافت خسارت نیز این مساله را تشدید کرده است . 
وی ادامه داد : بیمه البرز نیز از این مستثنی نبوده و با تولید تنها ۱۴ میلیارد تومان حق بیمه در این استان نه تنها سودی عاید شرکت نشده بلکه زیان ده هم بوده و ارایه خدمات بیمه البرز در این استان فقط جنبه خدمتی به شهروندان و مسافران دارد و هیچ انتفاعی نصیب شرکت نشده است . 
مدیرعامل همچنین با بان اینکه در پی خسارت ناشی از برف استان مازندران در سال گذشته ،‌بیمه البرز بالغ بر هزار مورد خسارت پرداختی به زیان دیدگان داشت ، گفت : البته بیش از ۷۰ درصد خسارت های مذکور به دلیل نبود پوشش تامین برف در بیمه نامه های خریداری شده از سوی بیمه گزاران ،‌ قابل پردخت نبوده اما بیمه البرز به خاطر نگاه ویژه و جنبه حمایتی به ارایه خدمات به هم میهنان ، این خدمت ویژه را نیز به زیان دیدگان ارایه کرد . 
وی همچنین در جمع خبرنگاران استان مازندران به دو طرح انحصاری بیمه امید آفرین و بیمه درمان نازایی و ناباروری بیمه البرز اشاره کرد و گفت : طبق گزارش موسسه تخصصی سرطان ،‌ در سال ۲۰۲۰ میلادی ، سونامی سرطان در ایران اتفاق خواهد افتاد و براساس همین پیش بینی ها و توجه بیمه البرز به اصل مشتری مداری و ارایه بهترین خدمات به آحاد مختلف جامعه ، بیمه نامه امید آفرین به منظور پوشش هزینه های درمان سرطان از سوی بیمه البرز طراحی و در سطح جامعه عرضه شد . 
مدیرعامل افزود : در طرح بیمه نازایی و ناباروری هم زوج های جوان می توانند در کنار هزینه های سنگین ازدواج ، ‌با پرداخت حق بیمه بسیار ناچیز ، هزینه های احتمالی نازایی را پوشش دهند . 
در ادامه این دیدار ، مجید نادری ، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی هدف از افتتاح مرکز پرداخت خسارت ساری را خدمت دهی سریع تر و دقیق تر به هموطنان عنوان و ابراز امیدواری کرد در شش ماهه دوم سال جاری جایگاه بیمه البرز در استان مازندران ارتقاء یابد . 
وی در ادامه به سیاست مهم شرکت مبنی بر تفیض اختیار به شعب همه در حوزه ستادی و هم پشتیبانی اشاره کرد و گفت : در قبال این تفیض اختیار انتظار داریم روسای شعب با همت همه جانبه و احساس مسوولیت بیشتر نتایج و اثر بخشی این سیاست رضایت بخش به همراه داشته باشد . 
احمد صفرزاده ،‌ معاون فنی در دیدار با کارکنان و نمایندگان شعبه ساری ، گفت : جایگاه اقتصادی و شان مردم خطه مازندران ایجاب می کند بیمه البرز متناسب با شاخص های برتری این استان فعالیت کند چرا که آمار پنج ماهه اول سال جاری تامین کننده رضایت مردم استان نبوده است . 
به گفته صفرزاده ،‌ بیمه البرز در ۵ ماهه اول سال جاری به طور کل،‌بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است اما رشد این استان با رشد شرکت در سراسر کشور متناسب نیست . 
وی تصریح کرد : در راستای سیاست تفویض اختیار به روسای شعب ، اختیار واگذاری مجوز رسیدگی به پرداخت خسارت در بخش کلینیکی و پاراکلینیکی بیمه درمان تکمیلی به روسای شعب واگذار شده است . وی همچنین به برون سپاری ارایه خدمات در بخش پرداخت خسارت در تهران توسط شرکت سامان نگار اجرایی شده است ، اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این برون سپاری در تمام شهرستان ها نیز اجرایی شود . 
وی در پایان تاکید کرد : براساس سیاست های اتخاذ شده حتی المقدور باید از جذب پورتفوهای منطقه ای از طریق تهران امتناع شود مگر اینکه خود بیمه گزار مایل باشد بیمه نامه اش از طریق مرکز صار شود که در این صورت چاره ای جز پذیرش درخواست بیمه گزار و جلب رضایت وی نداریم .

با ما در ارتباط باشید

با ما باشید تا از آخرین اخبار بیمه ای مطلع شوید.