مرامنامه
شرکت سهامی بیمه البرز با سابقهای نزدیک به نیم قرن و برخوردار از اعتبار و خوشنامی نزد مشتریان خود ، با اتکاء بر توانایی حرفهای و تخصصی همکاران و توانگری مالی و مدیریتی به عرضه انواع خدمات بیمهای در سراسر کشور میپردازد .
بهبود مداوم توانگری (پشتوانه مالی و تخصص حرفهای) و ماندگاری (حضور همیشگی در صنعت بیمه و اقتصاد کشور) شرکت هدف راهبردی ماست .
در تحقق این هدفها که مشتری مداری و تلاش برای خدمترسانی به مردم را تضمین میکند مجموعه مدیران ، کارکنان ، شبکه نمایندگی شرکت و کارگزاران سهم و جایگاه ویژه دارند .
اهداف مشترک، منافع مشترک و وفاداری این اعضاء به خانواده بیمه البرز تضمینکننده توانگری و حضور مداوم است. بیمهگذاران کوچک و بزرگ در سراسر کشور از خدمات حرفهای و صادقانه اعضاء خانواده بیمه البرز بهره میگیرند و حضور تعداد کثیری از مشتریان که طی سالهای طولانی به آنان خدمت کردهایم گواه این ادعاست. صداقت و شفافیت در ارتباطات و حفظ جایگاه و شأن انسانی اعضاء خانواده بیمه البرز و بیمهگذران مرام ماست.
بازار بالقوه بیمه کشور بسیار گسترده است و در تبدیل آن به بالفعل تنها خلاقیت ، نوآوری و ابداع با رعایت الگوی مشتری مداری کارساز خواهد بود .
رقابت غیرحرفهای تنها منافع کوتاه مدت را تأمین میکند اما خانواده بیمه البرز که به حضور قدرتمند و درازمدت در صنعت بیمه کشور میاندیشد بر رقابت سالم، حرفهای و مبتنی بر اخلاق کسب و کار و جلب رضایت و حفظ حقوق مشتریان تکیه دارد.
نزدیک به نیم قرن با خوشنامی و اعتبار در این حرفه ماندهایم و امیدواریم با پایبندی به اصول بنگاهداری اقتصادی، در چارچوب قوانین و مقررات، مصممانه در عرصه اقتصاد کشور فعالانه بمانیم و در توسعه اقتصاد ملی نقشی در خور ایفا نماییم.
توانمندی شبکه نمایندگی در بازاریابی و فروش، ظرفیت بالای تخصصی همکاران در ارائه خدمات فنی بیمهای، انتخاب روشهای علمی در مدیریت منابع و تداوم وفاداری مجموعه مشتریان به شرکت سهامی بیمه البرز پشتوانه ماست. دقت، سرعت و صداقت در کار روش ما و کسب رضایت مشتریان هدف ماست.